Jurnalul unei amante

noiembrie 14, 2007

Luni, 12 noiembrie 2007

Filed under: Amanta — amanta @ 11:26 am

Sunt foarte fericita pentru ca astazi a venit iubitul meu si doar al meu la mine. Ce daca e insurat? Mi-a promis ca va divorta pentru mine. Stiu ca o va face, simt asta in felul in care mi-o trage pe la spate. Ce daca are 2 copii? Ii va lasa pe drumuri pentru mine, sa locuim doar noi 2 acolo in apartamenul lui si sa ne iubim. Mereu imi spune ca va divorta pentru mine. Ce rost ar avea sa minta?
A venit la mine la 15:45, la 15:50 stateam capra. Se vede ca ma iubeste altfel nu venea mai intai la mine, de la munca. La 16:05 am terminat de facut dragoste. Nu e sex pentru ca ne iubim, mi`a zis`o cand stateam capra, Ce rost ar avea sa minta? A plecat dupa ce am facut dragoste, zicea sa se grabeste. Sigur la avocat se duce sa divortam, pentru ca pe mine ma iubeste, nu pe nevasta`sa cu care are 2 copii.
Toti cunoscutii imi spun ca sunt o tarfa, pentru ca sunt cu el, care e cu 20 de ani mai mare ca mine, si are si copii. Dar eu nu sunt o tarfa, pentru ca nu fac sex pe bani, ci dragoste, evident care nu`i pe bani. Niciodata nu imi ia cadouri, dar eu nu ma supar, imi spune ca strange bani pentru avocat. Ce rost ar avea sa minta?
Dimineata, m`a sunat nevasta`sa: sa`i las sotul in pace, si am incercat sa o fac sa inteleaga ca asta e, nu o mai iubeste pe ea, ci pe mine. Si sa se bucure ca si`a gasit fericirea si sufletul pereche, pentru ca eu asa cred despre relatia noastra. M`a injurat, a zis ca daca ma prinde, ma arunca pe fundul Dunarii, e invidioasa si posesiva. Nu inteleg de ce!
Cam atat pentru azi, draga jurnalule, pentru ca am treaba pe net, imi caut rochie de mireasa. Stiu ca ma va cere de nevasta, mereu imi spune asta. Ce rost ar avea sa minta?

By albastra 

Un comentariu »

  1. nu o va face.
    ar trebuii sa te pui in loc la sotia lui.esti rece si rea,iar el e vrajit acum de tine pt ca retraieste clipe pe care le-a trait odata cu sotia lui dar cand au aparut copii relatia nu a mai fost aceeasi.copii sunt intotdeauna subiectul a multor impacari intre soti.ar trebuiii sa-l lasi in pace pt ca o viata intreaga o sa ai remuscari si ai sa suferi si tu enorm

    Comentariu de cristina — ianuarie 15, 2008 @ 12:42 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.