Jurnalul unei amante

noiembrie 14, 2007

Luni, 12 noiembrie, ora 21:27

Filed under: Sotul — Etichete:, , , , , — skandalouz @ 11:44 am

Draga jurnalule,

Azi am fost iarasi pe la una din amantele mele – parca Cici o cheama :-?. Oricum eu la toate le zic „iubito” ca sa nu am probleme cu numele. Am sunat-o pe la pranz si i-am zis cand ajung la 15.50 sa o gasesc pregatita cum imi place mie ca ard de nerabdare si daca iar incepe sa ma intrebe cand divortez ma ia durerea de cap. Cand am ajuns am observat ca se conformase si astfel am avut parte de sex salbatic. Better than ever. Mi-a spus ca a avut orgasme multiple si pentru ca nu e prima data cand mi se destainuie sigur e adevarat. De ce m-ar minti? Doar ma iubeste. La 16.10 eram deja imbracat si gata de plecare. I-am zis ca nu am timp sa stam de vorba (nu stiu ce ii place atata sa vorbim daca tot ne intalnim doar pentru sex) si ca data viitoare sigur voi ramane mai mult.
Toti prietenii ma lauda si ma intreaba cum am reusit sa agat o tipa cu 20 ani mai tanara ca mine si sa nu-mi provoace un cutremur financiar (ba dimpotriva – i-am spus ca strang bani sa platesc avocatul sa divortez de nevasta-mea si ea m-a crezut. De ce nu m-ar crede?).
Cred ca nevasta-mea banuieste ceva ca se poarta cam ciudat lately si ma tot intreaba daca eu sunt sincer cu ea. Iar eu ii spun ca sunt la fel de sincer ca-n prima zi. De ce as minti-o? Doar o iubesc.

Atat pentru o zi. Maine ma duc iar la ea; i-am spus ca mi-ar placea sa incercam si altceva – sa poarte o rochie de mireasa (intotdeauna am avut o fantezie sa i-o trag unei mirese). Cred ca si ea are fantezia asta ca parea foarte fericita.

By Skandalouz

Un comentariu »

  1. hmmmmm ce maco te mai crezi !!!!!!!!esti extrem de increzut si esti sigur pe tine dar nu uita ca poate int-ro buna zi nevasta te va lasa ca tu nu meriti o viata langa una care te iubeste iar tu o calci in picioare !!!!! esti chiar un nemernic

    Comentariu de lavinia — ianuarie 8, 2009 @ 11:28 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un comentariu

Blog la WordPress.com.